onsdag, september 05, 2012

Berg och Dal

Den senaste tiden kan man sammanfatta med ganska mycket bergstoppar, och ganska många dalar. Jag har varit ganska så dålig, snorig, hostig och eländig. Och det har toppats med ganska långa arbetsdagar.
Helgen var bättre, då mådde jag bra. Så jag var på jobbfest, och så han vi med att rensa ut förrådet. Himlans skönt att ha det gjort!!

Idag har jag knappt träffat min unge alls, tyvärr. Bara ca 5 minuter på morgonen, och då han jag med att fotografera lite vällingmys.




Det händer mycket för dottern också. Hon kan ställa sig själv upp i sängen, hon kan krypa (fast hon har bara gjort det 2 gånger), hon kan åla och hon kan gå fort, fort med gåvagnen. Dessutom har hon fått nya tänder! Jag är bara ytte, pytte ledsen att jag inte är med hela dagarna, men första kryptagen såg jag!!

Inga kommentarer: