måndag, augusti 27, 2012

Ibland ska man ha tur.

Länge har jag velat ha ett laptopbord från IKEA. Men jag har inte känt för att åka dit bara för att köpa det.
Men i helgen hade vi lite fler ärenden dit, så då passade jag på att köpa ett sånt här:
Vi tog allt som vi skulle köpa och drog till kassan, där betalade vi och så packade vi ner allt och åkte hem. Vad vi inte visste var att vi glömde bordet i kassan.
När vi kom hem hade vi så bråttom så vi märkte inte ens att vi inte hade med det hem. Vi skulle ut på gården, vi hade nämligen 20 års jubileum på gården. Det var inte förrän på söndagen som vi märkte att vi inte hade med det hem. Jag tänkte ju att det skulle vara kört, att vi skulle bli tvugna att köpa ett nytt.
Men jag tänkte att det var värt att ringa till IKEA i alla fall. Jag blev väldigt förvånad när de sa att vårt laptopbord stod och väntade i kundtjänst. Bara att åka dit och hämta det!
Det kallar jag service!

Tack IKEA, och tack för en toppen helg!

Inga kommentarer: