fredag, juli 27, 2012

Sommarlov..


Sommarens sista veckor, sista dagar spenderar vi såklart ute i solen. Idag i sällskap av fina föräldragruppen. På bilden ovan är alla barn som kom hit närvarande. De lekte fint på vårt terassgolv.
Igår var vi och bada tillsammans med Alvas kusiner, Lucas, Emmeli och Adam, och Noralin. Det var mysigt och Alva tyckte det var skönt i vattnet då hon skvätte utav bara den.

Här har ni Alva som övningsspringer mot vattnet. Sådanna lata dagar är bra härliga!

Under övriga dagar av veckan har vi varit i Mariestad, på ekuddens camping., vi hyrde stuga där, och söstra mi och hennes familj tältade. Bredvid campingen fanns ett poolområde, där mysbilden från ovan är tagen. Det var soliga härliga dagar där, och en välbehövlig liten semester.
Det plockades hur mycket kantareller som helst också! Som jag har rensat, förvällt och fryst in. Blir mumma att äta!

Vi kommer förmodligen ta en tur dit på måndag igen, en natt blir det då, Martina och familjen gör sista natten då så vi tänkte sällskapa med dem. Dessutom får man faktiskt ta och passa på, dagarna är räknade för min del! den 6 börjar jag jobba! Det är med mycket blandade kännslor, eftersom det är ett jobb jag ser fram emot såå mycket, och verkligen vill ha! Samtidigt som det innebär slutet på mammaledigheten. Det har varit ett otroligt år! - Det bästa året i mitt liv!

Inga kommentarer: