tisdag, april 03, 2012

Liten sjukling..

Min lilla sjukling ligger just nu och sover bredvid mig i soffan. Just nu är febern under kontroll och hon har fått i sig lite ersättning. Tvingar även i henne vätskeersättning med jämna mellanrum. Men det tycker hon inte om.

Hon har inte kräkits sen igår morse men hon har fortfarande diareér. Mammas lilla snutta.
Det gör ont i hjärtat att se sin lilla älskling så sjuk. Men det känns ändå som om hon är på bättringen, vilket är bra!
Nu håller vi tummarna att hon är frisk till helgen, hennes första påsk.






Imorgon har Maria och Jimmy planerat snitt till sina tvillingar. Åh jag tänker på dem hela tiden. Det här är deras sista dag som ett ensamt par. Från och med imorgon är de småbarnsföräldrar med allt vad det innebär. Så himla mysigt! Längtar till jag får mms om att allt är klart, sen längtar jag tills jag får komma och träffa dem!

Inga kommentarer: