måndag, april 09, 2012

Glad påsk!

Nu är påsken över, och det blev tillslut en riktigt bra sådan!
Alva hade legat sjuk från måndag till fredag, men på fredag blev hon mycket bättre, samtidigt som jag blev mycket sämre. Jag vaknade på morgonen och mådde inte alls bra.. men efter några timmars intensivt toalettbesökande mådde jag bra, och på lördagen var allt som vanligt.

Min underbara syster hade ordnat med påskmat och allt för en bra påsk, men vi höll på att missa det helt. Som tur var tyckte de att vi skulle komma, eftersom jag varit symptomfri sen fredag eftermiddag.
Det blev en riktigt mysig påsk. På kvällen blev det lite alkoholintag så jag har haft lite huvudvärk idag.

Den här goda tårtan bakade min syster. Helt LCHF. Gott och nyttigt :)
Här ser ni att Alva mår mycket bättre!
Idag var vi även och grattade pappa som fyllt år i veckan. Grattis pappa!

Inga kommentarer: