tisdag, mars 27, 2012

Shoppingtips!

Mina blogginlägg har kommit att mest handla om bebisar och sånt. Kanske inte överdrivet jätteintressant. Men nu tänkte jag ge er lite shoppingtips!

Idag fyllde jag tomrummen (haha!) i min garderob igen med lite nya kläder. Har ni inte köpt shorts till sommaren så kan jag bara rekomendera dessa! Cubus och 149 kr styck, så billigt att man kan köpa många. För mig blev det turkos, rosa och gul. Jag har dem främst över strumpbyxor och leggings. Men vem vet om jag kanske vågar mig på att bara ha shorts i sommar, det skulle onekligen vara spännande! Hur som haver. De var i mjukt jeanstyg och ganska så stretchiga. Till och med jag kunde lätt få på mig dem!
Jag brukar vanligtvis inte gå in på cubus, men jag gjorde det idag eftersom jag vet att de har fina koftor (blev två stycken koftor också). Och till min förvåning hittade jag gryyyymt fina shorts. Så iväg till cubus och köp, köp, KÖP!

Blev en hel del andra fina kläder på marieberg. Tack mamma för sällskapet!
Nu till ett annat shoppingtips. Jag säljer 4 handväskor på tradera. In och bjud för 17! :)  http://www.tradera.com/auktioner/tras_docka

Inga kommentarer: