torsdag, juli 07, 2011

Tillväxtultraljud

Idag på morgonen var Lars och jag på tillväxtultraljud. Det var ett extra ultraljud som vi får eftersom jag är magsäcksopererad. Bebisen var i alla fall lagomt stor och vägde enligt deras dator 2138g, vilket skulle vara normalt för den här veckan. Jag passade på att fråga om man fortfarande trodde det var en tös, och det sa hon att hon trodde. Inte för att det spelar någon roll, prins eller prinsessa är lika bra båda. :-)

Just nu i skrivande stund är jag påväg till stockholm. Ska hälsa på mina tjejer några dagar. Tänkte passa på innan jag är för långt gången och inte vågar åka utan Lars.
Lars ska förresten vara kvar hemma i örebro och packa ihop sitt i sin gamla lägenhet, nu ska ju snart nya människor flytta in där.
Kommer sakna Lars endel nu måste jag erkänna. Sen vi blev tillsammans har vi bara varit ifrån varandra någon natt som längst, så tre nätter blir lite annorlunda, men det går säkert bra. Får kramas med Peg och Bea istället nu :-)
Published with Blogger-droid v1.6.9

1 kommentar:

L-M sa...

SV: Det är en dikt.