onsdag, juli 06, 2011

väggdeckorationer

Jag har blivit helt såld på wallies, wallstickers, eller vad man nu vill kalla dem. Jag tänker ge er en liten smygtitt på hur det ser ut hemma hos.. Alla wallstickers har jag bjudat hem på tradera för inte alls många kronor.

Välkommen texten på vår ytterdörr

I hallen har vi ett fönster in mot köket, där sitter denna finna text (ursäkta bristen på gardiner i köket)

På badrumsdörren sitter denna, så att alla hittar rätt :) Sitter även en likadan fast med texten "toalett" på lilla toaletten.

Åh värdelöst att jag glömde vända bilden. Men detta är i alla fall väldigt fina blommor. Dörren som de sitter på leder in till en stor klädkammare, men den dörren har man ju oftast stängd :)

På min extremt snygga turkosa vägg sitter några silverfjärilar..

I bebisens rum sitter bland annat en apa och....

...och några nallar.

I vårt sovrum över sängen sitter denna text. Tog inte med sängen för jag orkade faktiskt inte bädda ;)

Fler bättre bilder kommer efter hand som vi blir mer och mer färdiga.. håll till godo.

Inga kommentarer: