söndag, november 10, 2013

Havandeskapspenning

Nu har jag gått hem på havandeskapspenning. Inte en dag för tidigt. Jag har sammandragningar på kvällarna och känner att orken inte riktigt varit på min sida efter jobbet, bara soffan och filten som gäller. För att inte tala om alla jobbiga arbetsmoment som ingår i jobbet. Tänk bara att hjälpa barnen på med stövlarna, jag kan ju knappt ta på mig skorna själv... Men jag har kämpat på! -och det ska bli skönt att bara ha ett barn att ta hand om, ännu skönare när jag bara får rå om mig själv och vila några timmar när hon är på dagis. 
Lugnet före stormen kan man kanske kalla det ;)

Idag har vi varit hemma och firat Lars på farsdag, det är endel att ta hand om så här dagen efter en pokerkväll. 
Bilden tog jag och Alva igår när vi hade myskväll i sovrummet ❤️

Inga kommentarer: