tisdag, september 18, 2012

Jobba, äta, sova, gosa, jobba

Usch vad livet och dagarna bara går just nu. Jag jobbar (vilket jag faktiskt fortfarande stortrivs med) kommer hem, och äter, sover och så hinner jag gosa en kortis med min underbara unge innan det är dags för jobb igen.
Lars har en härlig tid hemma. Han busar och leker om dagarna. Han har ju dock en lite "jobbigare" tillvaro än när jag var föräldraledig. Hon är ju så mycket mer aktiv nu! Hon kryper runt och hittar på bus. Men mest så kryper hon in i sitt rum, det är ju där alla roliga sakerna är! Än så länge är hon inte så mycket för att ta våra saker, men den tiden kommer väl - gissar jag!

Helgen som var gjorde vi egentligen inte så mycket mer än att vi åkte runt och gjorde diverse ärenden. Det är det helgerna blir till för nu, ärenden och mys.
Jag fick mig bland annat en fin, fin matberedare, men den har inte kommit ännu. Inte förrän nästa vecka troligtvis.

 
Nu är det dock dags för sängen igen, ny spännande dag imorgon!

Inga kommentarer: