lördag, augusti 18, 2012

Tänk att det gått ett år.

Klockan är över tolv. Och det är helt otroligt att jag fortfarande är vaken. Men jag har pysslat en massa inför det stora kalaset på söndag.
Och vad mer som är helt otroligt är att idag (lördag) är det exakt ett år sedan som Alva såg dagens ljus. Den absolut bästa dagen i hela mitt liv. Jag älskar min dotter så oerhört mycket!!


Tänk att hon har varit så himla liten.

Hon är fortfarande det sötaste som finns såklart!
Den här dagen (fredagen) har varit så himla bra! Jobbade kort dag. Hämtade Alven hos syster, mamma satt barnvakt åt både Wilgot, Ebba och Alven. Lars är i götebrog (det är såklart inte bra). Men han lämnade så vackra blommor till mig hemma! Så himla gullig!

Dessutom väntade ett paket till Alva. Det var från Peg och Johan i stockholm. Innhållande en leksakshund som skäller.. Som hon redan tycker väldigt mycket om! Paketet innehöll även 10 st pixiböcker samt vimplar till hennes rum. Ni kommer få se sen när vi satt upp dem! Så himla gulligt av dem att tänka på Alven!

Jag tänker gå och sova nu. Imorgon ska min dotter få den bästa 1 årsdagen man kan önska sig. Och på söndag är det kalas, där alla släktingar kommer.

Imorgon ska vi också passa på att fira min mamma som fyllt år i veckan. Grattis mamma!
Mer bilder och så kommer ju såklart när födelsedagen varit här! =)

Inga kommentarer: