lördag, juni 23, 2012

Midsommar 2012

Alvens absolut första midsommar! Förra midsommar låg hon och jäste inne i magen :)
Vi åkte som vanligt ut till kumla, till Marias mamma och pappa och hade en härlig dag i solen. Lars badade och vi dansade och sjung!
Alva var världens gladaste unge hela dagen och hon fick smaka på grädde och jordgubbar.
När kvällen kom gick hon och tvillingarna och la sig och sen så sov de alla 3 tills vi åkte hem vid 12 snåret - snacka om snälla barn!!

Jag hade som ni ser på mig sjukt snygga kläder, och Alven var också sommarfin!

Här är jag och min sommarbebis! Tänk snart är hon så stor så jag måste sluta kalla henne för min bebis.. <3



Lars vaggar alla 3 barnen till söms! Vilken kille jag har!! <3


Snygga mammor! <3


Älskade älsklingen och jag! Kärlek till dig!

Inga kommentarer: