måndag, juni 04, 2012

Kan ni tänka er, jag har sprungit vårruset!!

Idag var en ganska stor dag för mig, latmasken. Ni kan kanske förstå att jag aldrig någonsin varit en sådan person som velat göra en sån sak som vårruset. Men nu har jag alltså gjort det!
Detta är en bild på mig innan start.

Syster innan start!

Syster efter målgång!

Jag efter målgång! (ganska nöjd över min medalj)

Jag och min syster <3 vi är bäst!!

Men vi var inte ensamma, det var väääldigt mycket folk, hört ryktas om 13000 kvinnor.. det är en hel del tjejer!! Jag som var rädd att jag inte skulle hitta vägen runt -haha! På vissa ställen var det så mycket fruntimmer att det var svårt att ens ta sig fram! Ingen chans man kunde missa var man skulle.

Jag är i alla fall nöjd, och jag och syster pratar om tjejmilen i höst.. Kanske kan vara nått.. för visst hade jag krafter kvar efter en halv mil :)

Min dotter är lite förkyld, men jag hoppas att veckan blir som den ska i alla fall! Många roliga saker inplanerade, så jag måste åka och köpa Kan Jang imorgon :)

Inga kommentarer: