söndag, april 29, 2012

Segaste kvällen på länge..

Smög nyss in till sötnosen och knäppte en bild. Främst för att visa er vilket fint spjälskydd hon har fått. Mycket bättre än det där gamla vita skyddet hon hade förut. Nu kan hon inte fastna med ben och armar utanför längre.

Den här kvällen går riktigt segt, Lars är på bio och jag försöker föra över bilder från min dator till Lars nya dator. Troligtvis är hårddisken i min dator skadad, och behöver lämnas in, och då vill jag ju spara alla 17500 bilder. Och det är inget skämt, det är 17500 bilder, på riktigt. Lars tycker att jag inte är normalt funtad som har så mycket bilder, jag tycker det är fullt normalt och undrar varför jag inte hade mer? =)

Det tar i alla fall så pass lång tid, med tanke på att hårddisken är paj, att jag inte tror att jag kommer kunna lämna in datorn imorgon, så min lilla rosa tappra kärleksklump får kämpa vidare med mig.

I övrigt idag har vi hämtat kuddarna till soffan som beställdes för ca 2-3 månader sedan. Våran soffa var så sjukt nersutten, fast den inte borde vara det efter så kort tid. Så jag reklamerade kuddarna och nu har de nya ÄNTLIGEN kommit. Och ojj vad skönt man sitter nu! Hoppas dessa aldrig blir förstörda!!

Inga kommentarer: