måndag, april 23, 2012

Mina barn och andras ungar..

Den här helgen som varit har varit smockfull med barn! -Härligt tycker jag!
Fredagen började med att min älskade lilla (fast han har blivit väldigt stor nu) Mario var hos oss! Hade saknat honom så mycket! Vi var och handlade sen hade vi riktigt fredagsmys med tacos och monopol.. Mario vann såklart!! Mario och Alva kommer riktigt bra överrens, hon är inte alls blyg mot honom utan ler och skrattar.

På lördagen körde jag Mario till sin pappa i Pålsboda, sen åkte jag och Alva på Emmas 1:års kalas. Det var riktigt mysigt och barnen lekte fint hela tiden. Det är inte klokt att Alvas kompisar börjar bli så stora.. Man hinner inte riktigt med ju.
Senare på lördagen åkte jag och hämtade mina andra gosebarn, min systerdotter och systerson. Vi hade lördagsmys med godis och chips. Sen sov dem över till söndagen. Söndagen som vi spenderade på tivoli!
Jag hade sett skyltar om att det skulle komma ett tivoli till stan, och letade upp det. Barnen var överlyckliga att få gå på tivoli och de åkte måånga karuseller.
Vi hade en rolig helg med alla VÅRA barn! För faktum är att både Wilgot, Ebba och Mario räknar jag till mina egna. =)

Nu har vi startat en ny vecka, som ska fyllas med anställningsintervju, föräldragruppsträff här hemma, så kanske, kanske kommer min Bea till helgen också! Det skulle verkligen vara mys!

Tiden går fort! Om bara 15 dagar åker vil till Alcudia, Mallorca! Åh jag känner mig lite småstressad över att jag inte har inhandlat det jag borde till resan, men får försöka klämma in ett mariebergbesök med syster i veckan också! =) Längtar tills vi åker!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du paasserat 100 mil på rullbandet nu?

Sofie sa...

Det vet jag inte, eftersom den inte lägger ihop från gång till gång. Men en halvtimme om dagen och 7 kg ner. =)