onsdag, januari 15, 2014

Välkommen Greta!!

Den 9/1 -2014 kl 09.20 föddes lillasyster Greta. ❤️ 3825 g och 51 cm.
Det var ett tag sedan jag uppdaterade, vi har hunnit fira både jul och nyår.
På julafton var vi hemma hos min mor. Dit kom även Alvas farmor och faster, kusin och så tomten såklart! En lugn och mysig julafton. På juldagen åkte vi hem till min syster, din kom även bror min med familj och mamma och Christer, självklart kom tomten idag också! 
Annandagen firades hos pappa, och dit kom även bror min med familj.

På annandagen började jag få onda förverkar också och trodde inte att lillan skulle stanna i magen över jul och nyår. Men jag intog soffläge och rörde mig inte mer än nödvändigt. Nyårsafton firades i soffan med världens bästa sambo, mjukisbyxor, god mat och Cola. 12 slaget kom och vi kände en stor lättnad över att lillan stannade 2013 ut. Nu började den eviga väntan.. Vilken dag skulle hon komma? För varje dag som gick fick jag bara ondare och ondare... Och tillslut var det alltså dags för liten syster att titta ut.

Inga kommentarer: