tisdag, oktober 09, 2012

Barbiebyxor, te-fika, och busland

Det händer ganska mycket, men jag hinner sitta så lite vid datorn nu för tiden. MEN jag har lyckats klicka hem en fin mugg att ha på jobbet. Barbapapa-tema på den -Såklart! Den är stor och rymmer mycket te. En liten (eller två, tre små) chokladbit slinker också ner till eftermiddagsfikat.

I helgen var vi på lek och buslandet, Alva tyckte det var roligt! och kröp omkring i massa tunnlar, hoppade studsmatta och åkte rutchkana. Mammas stora tjej!

Idag hittade mina fina barbiebyxor hem också. Så nöjd! Och jag har redan planerat för att ha dem till jobbet.

Det verkar som om det här med bloggandet går i perioder, och jag verkar ha en liten downperiod nu. Men misströsta inte, ni kan följa mig på instagram, såklart! Så kastar jag in ett och annat inlägg här, då och då!
Byxor med barbieprint hemklickade från nelly.com. Leveransen tog tid, men byxorna var värda all väntan!

Inga kommentarer: