tisdag, juli 10, 2012

Tid för kärlek

Man kan inte annat än att bli kär i bilden. De var så vackra och så kära!
Jag hade även "nöjet" att få vara toastmadame på detta bröllop. Något som jag troligtvis aldrig kommer vilja göra igen (så nu P och J får ni allt hålla ihop! ;)). Jag är jätteglad att jag gjorde det! Jag har fått så himla mycket erfarenhet av hela den här tiden. Och det var så otroligt roligt att få göra detta för en av mina absolut närmaste vänner! Det var så tufft hur nervositeten bara försvann så fort allt var klart och att jag växte flera dm på köpet! Men det var också jobbigt att vara så otroligt nervös, att stå och prata inför 69 personer, flera gånger om under kvällen. Det var svårt att tänka på annat, och svårt att äta..

I alla fall är jag extremt glad att jag gjorde det, och jag hoppas att brudparet blev nöjda med kvällen.

Jag önskar er två all kärlek och lycka i världen! Jag är så glad för er skull! <3

Inga kommentarer: