torsdag, maj 24, 2012

Snabb leverans!

Den har redan kommit! Idag damp den ner i brevlådan, jag trodde det var min restade kjol från Ellos, som jag väntat på i över en månad.. åkte till mamma och när jag kom hem upptäckte jag till min förvåning att det var min klänning från Asos!! Jag beställde den ju nyss liksom, och den skickas från utanför sverige, och är redan här!

Den är vacker, och i många vackra färger, blir rätt lätt att matcha skor med den! ;)

Axelbanden är lite för långa (ett problem jag upplever på många kläder). Och jag känner för tyll.. massor med tyll under, för att få rätt fall. Ska bara hitta rätta tyllkjolen, eller sätta syster yster på att sy en! =)

I vilket fall ska jag inte ha svarta tights till sen, såklart! Men ville bara visa vad perfekt den är! <3


Det blev en solig och varm dag idag också.. Alven ÄLSKAR sin gunga.. Bästa köpet någonsin!

1 kommentar:

Martina sa...

Tycker också dom är urgulliga! :) Hur vet man vilken storlek man ska köpa till en nyfödd liksom?