torsdag, maj 31, 2012

Har blivit med samsung

I alla år som jag någonsin har haft egen mobiltelefon har jag haft en förkärlek till Ericsson. Jag har haft en nokia under en period, men det är det enda som jag vågat mig på förutom Ericsson. Sen gifte sig Ericsson med Sony och bildade familj. Då har det varit naturligt att köpa SonyEricsson. Men nu har jag alltså övergivit Sony (samtidigt som Sony skilt sig med Ericsson) och gått över till Samsung.
Helt klart världens bästa telefon.

Får såå snygga bilder med den nu (aningen mörka kanske, men det går sääääkert att ställa in) men Alven tycker nog blixten är lite stark.. hehe.

Har givetvis inte ens provat hälften av alla funktioner som finns i den, men det gör inget, för min bror och min pappa kommer prova åt mig nästa gång jag träffar dem, och visa mig allt jag behöver veta!

Idag har jag varit på föräldragruppsträff, och träffat alla goa barn och mammor. Det behövdes idag kan jag säga, Alva har bokstavligt talat stått och hoppat på mina nerver hela förmiddagen så jag behövde träffa vuxna.

På träffen lekte min vilding med de andra vilda barnen och jag fick beklaga mig lite inför mammorna. Lyckligtvis är det inte bara jag som har en ligist hemma om dagarna, så jag fick gott om stöd.
Alva är visserligen lugn på så vis att hon inte tar sig fram ännu. Men jag tror att hon skulle behöva för jag börjar märka hur frustrerad hon är! Hon bara skriker och gapar om inte jag sitter klistrad vid hennes sida precis hela tiden. Idag blev det tillexempel ingen lunch för mig.

Men även om vi har fler stunder då hon är mer intensiv nu än vanligt så måste jag påstå, jag är otroligt överdrivet jättemycket kär och förälskad i min dotter! Hon är verkligen allt jag drömt om (och mer där till så klart)!! Tack för att du är min underbart goa dotter!!

Idag trodde jag att det var marknadsafton, men det var det inte, men det blev en trevlig kväll i alla fall. Jag gjorde sommarsoppa med ostbakelser som Lars familj kom hit och åt. Mysigt, mysigt!

Nu har jag dött i soffan och ska kolla dagens grey's avsnitt och bara njuta av tillvaron!

Inga kommentarer: