söndag, maj 27, 2012

En bra helg!

Idag var det morsdag, och jag hade på mig detta dagen till ära
<---
Känns faktiskt som om jag börjar närma mig en vikt som jag vill stanna på. Men inte riktigt ännu, har en liten bit kvar ;)

Morsdag firades i alla fall med middag ute, tillsammans med min mamma och min Lars, Alven var ju också med såklart!

Igår var vi på "bastufest" (blev aldrig någon bastu för mig) hemma hos min moster. Det var bara en tjejfest så vi hade det riktigt mysigt faktiskt! Min moster ordnade med grillade burgare och sånt! Riktigt trevlig kväll med god mat och gott o dricka och trevligt sällskap!
Lars var på Metallsvenskan så vi tackar Jonas och Rosa för barnvakten så mammaSofie och pappaLars kunde göra lite grejer på varsitt håll!

I fredags var Lars på Metallsvenskan och jag passade på att sätta upp fin, fina gardiner jag köpt på IKEA tidigare under dagen. Svettades som en tok när jag stod och strök men fint blev det!

Inga kommentarer: