måndag, april 16, 2012

Man kan inte vara sötare..

Alltså, alla föräldrar avgudar ju givetvis sina barn. Så gör jag! Varje gång jag ser henne oavsett hur hon ser ut så är hon världens underbaraste och sötaste barn!

När jag ser henne sova så är hon sötast,
när jag ser henne leka som på bilden bredvid är hon sötast,
när jag ser henne äta är hon sötast,
när jag ser henne gråta är hon sötast,
när jag ser henne skratta är hon sötast,
när jag ser henne bakifrån har hon det sötaste huvudet ever!
Jag älskar mitt barn, även när hon är sur.


Farbror Erik tog denna fina bild på henne på Noralins kalas.

Jag är beroende av mitt barn! Det bara är så.
Just nu ligger hon och sover, ska gå in och kolla till henne, sätta på henne filten (som jag kan sätta 10000 kr på att hon har sparkat av sig) och bara titta på henne en stund, sen ska jag krypa ner bredvid min andra stora kärlek i livet, för lyllos mig har jag två <3 <3

Inga kommentarer: