onsdag, mars 21, 2012

Här har vi resultatet..

Min unge är bara så söt. Här är resultatet, en del av resultatet från fotograferingen hos fotografen tidigare...









Jag är så kär i min familj så det är helt otroligt!
De här dagarna har vi hittat på endel. Känns knappt som vi varit hemma. Igår var vi hos min syster hela dagen. Jag tog bort stygn på morgonen så hon passade Alva. Sen åt vi lunch och mellis där. På kvällen åkte jag och syster till marieberg och shoppade lite. För mig blev det underkläder.
Idag har jag träffat Elin och Karin och deras små. Vi åt lunch och sen gick vi till stadsparken. Lars hämtade mig sedan på stan och innan det han jag med att gå lite i affärer.. Har bland annat köpt presenter tills tvillingarna kommer. Tänk snart är det April och då är de här!!

Lars och jag hämtade ut tavlorna idag och storhandlade. Tycker alltid det är svårt att laga mat när man har storhandlat. Man har köpt så mycket så det är så svårt att välja..

Imorgon ska jag bli 3 barns förälder på prov. Ska hämta busungarna på dagis och sen åka och äta med dem.. Ska blir mys!

1 kommentar:

Martina sa...

Oj, det var mycket du får tillbaka :) jag har hört tvärtom att man bör be sitt jobb att dra mer skatt på lönen för att inte bli betalningskyldig sen pga att man får mammapenning osv.. hmm!