tisdag, november 19, 2013

Vad mycket åkommor man kan skaffa sig..

Får man inte det ena så har man besvär av det andra... 
Nu har det tydligen visat sig att den här hemska klådan jag haft i ca 3 månader är något som kallas för graviditetsklåda eller hepatos. Min barnmorska ville ta prover på mig igår, men man var tvungen att vara fastande, vilket jag inte var då, så jag fick ta prover i morse istället. Det visade sig vara väldigt lindrigt än så länge, och jag har fått klidämpande medicin utskrivet. Om det skulle bli värre så kan det i värsta fall resultera i att lillan kommer tidigare än väntat. Det är ju inget vi hoppas på eftersom vi har beräknad förlossning 3 januari, man vill ha henne inne så länge det går liksom..
Vi får hålla tummarna på att klådan stannar på en lindrig nivå.

Inga kommentarer: